vrijdag 6 januari 2012

Een gelukkige groet!

Voor de mensen die ik nog niet gezien of gesproken heb een heeeeel gelukkig, liefdevol, mooi, leuk en spetterend 2012. Dat er maar weer een hoop leuke creaties mogen verschijnen in het nieuwe jaar.
Heb al een ruime maand geen bericht meer geplaatst! Heb er gewoon weg echt even geen tijd voor gehad. Heb nog wel een aantal foto's die ik kan posten maar heb er nog geen tijd voor gehad. Ook door het vele werken niet echt zin gehad om lekker te gaan zitten freubelen. Nog wel een aantal idee'tjes maar die kan ik nog niet bekend maken. Dat komt begin februari...

Ik werk tegenwoordig overal en nergens. Mijn contract wordt niet verlengd dus vanaf 6 februari heb ik geen baan meer in de zorg. Ik ben daarom ook druk aan het zoeken naar nieuwe vacatures. Een eigen huisje zit er op dit moment dus ook nog niet in! Eerst een nieuwe baan en dan maar ergens weer wat zoeken. Tips zijn altijd welkom!!! : ) 

Ik ga nog even een aantal kaartjes afmaken voor mijn 3 kleine zusjes in Duitsland. Ze zijn binnenkort jarig en dan is een kaartje altijd leuk om te krijgen!! : ) Foto's volgen dus nog...

Tot de volgende blog... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten