dinsdag 7 augustus 2012

Voorproefje nieuwe projecten

De titel zegt het al, ik ben weer lekker bezig... Ik zocht op een avond het internet af op zoek naar inspiratie en leuke ideeën voor nieuwe projectjes. Tot mijn vriend een foto voorbij zag komen. Het was een schattige, lieve, leuke foto, daarin moet ik hem gelijk geven!! Ik besloot me op de volgende zoektocht te storten, het zoeken van het patroon om dit lieve 'ding' te haken... Gelukkig vond ik deze na even zoeken en ik heb het direct gekopieerd, geplakt en geprint voor in mijn crea map! Ondertussen ben ik al lekker aan de haak. Uiteraard blijft het resultaat nog een verrassing. Ik schrijf er een blogbericht over wanneer hij af is..

Ook ben ik achter de naaimachine gesprongen. Vorige week had ik goede zin en ik dacht doe eens gek. Ik besloot de naaimachine te ontdoen van stof en deze op de tafel te parkeren. Zo gezegd, zo gedaan. Daar staat ie dan.
Nu nog een lapje stof om te oefenen. Ik verknipte een oude rok en ook die taak was voldaan.
Met een beetje hulp en naailes van mijn moeder fabriceerde ik dit proeflapje.

Nu ga ik verder met de naailessen van By MiekK. Zij heeft namelijk hele leuk en handig naailessen op haar blog staan... Neem er maar eens een kijkje! Easy peasy voor beginners als ik zei de gek met al 2 leuke Do It Yourself opdrachtjes :)

Ook heb ik een aantal gummen gekocht. Gummen? Ja gummen!! :)  Eindelijk heb ik ze dan gevonden, normale, saaie, dikke school gummen. Ik ging naar de Action, uit het assortiment en ja misschien krijgen we ze ook niet meer werd mij verteld. Ik ging naar de Hema, tip van Readkapke, voor leuke roze en blauwe. Deze waren er helaas niet meer. Toen heb ik maar een stapeltje witte gummen meegenomen. We moeten toch ergens beginnen he. En wat ga ik ermee doen? Toevallig heb ik nog ergens een setje gutsen liggen en ik zie overal van die leuke stempels voorbij komen! Ik dacht; zo moeilijk zal het toch niet zijn? Dat wil ik ook proberen. Ben nu dus druk bezig met het ontwerpen van mijn eerste, echte, eigen stempeltje. Kan niet wachten om hem aan jullie te laten zien. Maar... Eerst moet ik de afdruk nog maken! Komt binnenkort dus...


Ook is de maand augustus alweer aangebroken. Ondanks het lijstje met alles wat ik graag nog zou willen doen is het nu eerst tijd voor wat anders. In oktober is het weer Pink Ribbon maand. Ik zou ook dit jaar weer spulletjes willen verkopen waarvan de gehele opbrengst naar Pink Ribbon gaat. Ik ben dus druk bezig met de voorbereidingen. Vorige jaar vooral de gehaakte bloemen en vlinders verkocht, dit jaar komt er ook wat anders leuks bij!! Binnenkort schrijf ik hier een speciaal blogbericht over. Dus extra info volgt! :) 



Ik heb dus nog genoeg te doen. Ondertussen is het voor mij nog geen vakantie, het werk loopt lekker door. Vandaag heb ik de rest van de dag lekker vrij. En heb vanmiddag eindelijk tijd gemaakt om dit blogbericht te plaatsen. Had 'm al een tijd in concept staan, nog net niet af maar kon de tijd niet vinden om hem online te zetten. Vanmiddag moest ik er toch echt aan geloven. We gaan vanavond weer door met haken, er ligt nog een hoop voorbereiding op me te wachten.

Tot snel... Liefs Rianne


3 opmerkingen:

  1. Hoi Rianne, ik wil je best het patroontje van het ezeltje sturen, maar dan heb ik wel een e-mailadres nodig en dat kan ik hier niet terug vinden. Op mijn blog staat wel mijn e-mailadres, als je daar per mail een berichtje naar stuurt, heb ik je adres en kan ik het je mailen.
    Groeten,
    Angélique
    http://mwlbyangelique.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Rianne, bedankt voor je reactie op mijn blog. Leuk dat je Olivier ook gemaakt hebt. Ik zou, als ik jou was, het lijfje verzwaren (met bijvoorbeeld spliterwten). Daardoor zorg je ervoor dat ie steviger op z'n pootjes staat, en kan hij niet kopje duikelen ;-) Ook moet je even goed kijken waar je het hoofdje vastzet, dat maakt vaak ook wel verschil. Succes met het afronden van je amigurumi - ik ben benieuwd naar het eindresultaat ! Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm extremely pleased to find this web site. I need to to thank you for your
    time due to this wonderful read!! I definitely loved every bit of it and I have
    you saved as a favorite to see new stuff in your site.

    Here is my web-site goji actives efeitos colaterais

    BeantwoordenVerwijderen