donderdag 27 oktober 2011

Gebreide sjaal

Afgelopen weekend heeft Christien een sjaal gebreid voor bij mijn nieuwe winterjas.. :) Hij is erg leuk geworden! Was even wennen in het begin maar de kleuren passen precies bij mijn jas. En het grappige motief is ook wel weer leuk! Ik ben er in ieder geval erg blij mee!!! Even een foto om te laten zien hoe hij eruit ziet.
                       
Wilde jullie de leuke sjaal toch laten zien.. Ik bedank moeders nogmaals voor het breien van dit leuke ding! :) Tot de volgende blog...

3 opmerkingen:

  1. De sjaal staat prachtig bij je nieuwe jas!!
    En Rian...Graag gedaan!

    Liefs Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die is gaaf. Heb ook twee zulke shawls, staat zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is echt zo'n mooie en leuke sjaal. Kan bij je jas, maar staat ook gaaf bij kleding!

    Christien heeft er voor mij ook twee gemaakt! In het blauw en in het paars. Ze zijn echt zo leuk! Ben dr blij mee! Dankjewel Christien!

    BeantwoordenVerwijderen