zondag 16 oktober 2011

Pannenvatters

            
Samen met Christien hebben we dit weekend pannenvatters gemaakt. Ideaal voor in de keuken! Nooit meer klungelen met losse pannenlappen. Afgieten is met deze pannenvatter een fluitje van een cent. Leuk voor jezelf maar ook om cadeau te doen. 
Zoals jullie kunnen zien hebben we ook een setje gemaakt. 

De pannenvatters zijn te koop;
Enkele pannenvatter €3,50.      Een setje van 2 pannenvatters €6,00 
Ook op kleur te bestellen natuurlijk.. Stuur even een berichtje als je interesse hebt!

8 opmerkingen:

  1. Dit is leuk! Eens iets anders dan de standaard pannenlappen.
    Bedankt nog voor je leuke reactie op mijn omslagdoek. Ja ik doe ook haken combineren met kralen en sieraden. Mijn ''probleem'' is dat ik heel veel leuk vind om te maken.
    Tot blogs:-)
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is nu eens een leuk en bruikbaar idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Rianne,

    Ik ben ook in het bezit van pannenvatters en zijn reuze handig. Heb ik ooit een keer cadeau gekregen. Nu ben ik al jaren op zoek naar het patroon hiervoor. Zou jij mij daar aan willen helpen? Ik vind het ontzettend leuk om ze zelf te haken in de kleuren die bij mijn keuken passen. Hoor het graag van je. Graag een reactie op mijn mailadres: j-vanlaar@hotmail.com Groeten, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi. Ik ben op zoek naar een pannenvatter voor mijn ouders. Deze wil ik graag 2 sec geven. Lukt het jou om op zo'n korte termijn eentje te maken? Graag een lange, zoals die hierboven. Ze houden van warme kleuren.
    Gr Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe maak die gleuf in de pannelap.Dat wil graag zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Rianne ik heb wel interesse in het partoon van de pannelap zou dat kunnen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is leuk en handig, maar dat kan ik zelf ook wel maken! Heb je een uitleg hoe je deze Pannenlap maakt/haakt?

    BeantwoordenVerwijderen