donderdag 5 april 2012

Vrolijk Pasen...

Nog even en dan is het alweer zover. Pasen! Na jaren beide paasdagen in de horeca te hebben gewerkt ben ik dit jaar lekker vrij! Het hele weekend nog wel..
Bij ons thuis is het altijd de gewoonte dat we lekker eten met elkaar. Met het gezin lekker samen zijn. Dit jaar is het ons ook weer gelukt om een dag te plannen dat we allemaal thuis zijn!

Leuke bloemstukjes met allerlei bloem bolletjes. Het fleurt allemaal zo op! Nu nog een zonnetje en dan is het helemaal geweldig. 

Ook heb ik al verschillende leuke paasknutsels gezien! Ondanks de onafgemaakte projectjes uit mijn vorige bericht begin ik vanavond toch weer aan iets nieuws. Het blijft haken weer wat totaal anders dan dan ik al gehaakt heb. Hoop dat het me gaat lukken want ben nog niet zo'n 'gevorderde haker'. Ik geef mezelf het hele weekend te tijd, dus dan moet ik toch een heel eind komen. Ik hou jullie op de hoogte.


Iedereen een heel fijn paas weekend gewenst! Geniet ervan...



1 opmerking: