woensdag 23 mei 2012

Oe... Het wordt dan eindelijk mooi weer

Ik had in mijn laatste blog gezegd een foto van wat ik nu weer gefreubeld heb snel te plaatsen. Is me helaas niet gelukt. Te druk geweest met andere dingen ; )
Ik heb vanmiddag even een foto gemaakt met mijn telefoon. Geen super mooie kwaliteit dus... Maar dan hebben jullie een idee van wat ik gemaakt heb!  :)




Ik haal er nog een leuk lintje door en dan zijn ze helemaal af! Lieve kleine baby slofjes.
Vind ze helemaal leuk! Ga er zeker meer van maken. 
Haak ze op bestelling trouwens! : )

En wat is het toch heerlijk weer he? Echt genieten dit... Bij ons in de achtertuin is het nu zelfs te warm om te zitten. Straks maar weer een poging wagen. Ben nu helemaal afgekoeld he.

Geniet ervan allemaal. Volgens de 14daagse weersverwachting houdt dit weer nog wel even aan! Ein-de-lijk!!! : )

Heb een fijne dag en tot snel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten