donderdag 14 juni 2012

Spannende dag en een leuke actie!

Na er 12 daagjes heerlijk tussenuit geweest te zijn ben ik nu weer vol energie! De vakantie was heerlijk maar na 14 dagen vrij geweest te zijn moest ik toch echt weer aan het werk gistermiddag. De rest van de dag ben ik gelukkig lekker vrij. Morgen een cursus ochtend en daarna direct door de slaapdienst in. Wordt een fikse dienst dus! Gelukkig sluit ik mijn werk weekend af met een dagdienst zondag en ben ik daarna vrij tot volgende week donderdag. :)

Verder is het vandaag een spannende dag! Mijn zusje krijgt vanmiddag haar examen uitslag. Hoop zo voor der dat ze slaagt, kan ze alle druk naast zich neerleggen en zich rustig voorbereiden op haar werk/vakantie in Duitsland! Ik duim in ieder geval heel hard voor haar...
Verder heb ik ook nog leuk nieuws. Ik doe mee aan de actie: Maak het voor Maud. Zie het logo onder het stukje over mij aan de rechterkant van mijn weblog. Wat een ontzettend mooi initiatief om hand gemaakte spulletjes te verkopen voor het verblijf van Maud in Amerika waar ze haar behandeling tegen de meest agressieve vorm van Neuroblastoom krijgt. Doe allemaal mee aan deze actie, zodat we zoveel mogelijk geld op kunnen halen voor Maud.

Via mijn eigen facebook heb ik gisteravond al een leuke actie met vrienden gedeeld. Wil jullie ook hiervoor uitnodigen natuurlijk! :) Ik vraag dan ook jullie aandacht voor het volgende.

*Actie!!! Reageren, delen en nog eens reageren :)*
Verzin een zo leuke, originele, simpele, handige, comerciële, opvallende naam voor mijn kersverse webshop. De leukste inzendingen ontvangen een extra welkomstgeschenk wanneer de webshop online is... 
Het is een webshop met handgemaakte artikelen. Gehaakte accessoires, sieraden, gepimpte memoborden, prikborden, verschillende stoffen zakjes, tasjes, baby slofjes noem maar op! Eigenlijk alles wat jullie tot nu toe ook op mijn weblog vinden. Uiteraard update ik mijn webshop regelmatig met nieuwe spulletjes.
Dus verzin er maar op los. Eind juni komt mijn webshop online en maak ik de winnaars bekend. De eerste 5 originele ideeën vallen dus extra in de prijzen :)

Ik zou het ontzettend leuk vinden om jullie te kunnen betrekken in mijn webshop. Onder het mom van; mijn webshop, voor en door jullie! :) Dus verzin zoveel leuke namen als je maar kunt bedenken. Ik heb zelf al een aantal ideeën... Maar het lijkt me super om onze creativiteit te kunnen bundelen... Ik hoop op een boel leuke reacties.

30 juni sluit de actie en zal ik de top 5 van leukste namen bekend maken. Mijn doel is, zoals het er nu naar uit ziet, om mijn webshop vanaf half juli te openen. Ik doe heel hard mijn best... :)

Liefs Rianne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten